نحوه صحیح لوله کشی پکیج با ایزی پایپ

لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج و نحوه صحیح لوله کشی پکیج با ایزی پایپ

 

لوله کشی پکیج دیواری که به دو نوع لوله کشی آب و لوله کشی گاز قسم بندی می شود، باید اصولی و با دقت و درستی انجام گیرد، نحوه لوله کشی پکیج دیواری شامل مراحل جداگانه ای است که با طی کردن هر مرحله عمل لوله کشی پیش می رود.

انتخاب مسیر مناسب از مهم ترین موارد در لوله کشی پکیج دیواری است.

  1. ۱ -نقشه ساختمان را بررسی کنید، با چک کردن نقشه ساختمان که توسط مهندس مربوطه کشیده شده محل نصب رادیاتورها و الگوی قرارگیری آنها را به دست می آورید.
  2. ۲- پس از بررسی نقشه ساختمان، طرح شبکه لوله کشی پکیج دیواری را درآورید، با کشیدن نقشه لوله کشی پکیج دیواری و نمایش محل اتصال لوله ها به یکدیگر به مسیر درست لوله کشی می رسید.
  3. ۳- در این مرحله به صورت عملی اندازه مسیر را به دست آورید تا به همان اندازه لوله تهیه شود و با انتخاب لوله های مناسب و اندازه گیری قطر لوله ها اکنون می توانید به لوله کشی پکیج دیواری اقدام کنید.

 معمولا به علت قابلیت تحمل فشار زیاد آب و مقاوم بودن در برابر دمای زیاد گرما، در لوله کشی پکیج دیواری از لوله های پلاستیکی استفاده می شود .

 

لوله کشی پکیج
لوله کشی پکیج

 

در یک دسته بندی سیستم لوله کشی ۵ لای ایزی پایپ در  پکیج شوفاژ دیواری به سه دسته زیر تقسیم می شوند که هرکدام روش خاص خود را دارند و برای اماکن متفاوتی قابلیت استفاده دارند:

  • لوله کشی مختلط: در این سیستم طرز قرارگیری لوله های ۵ لایه هم در کف زمین و هم در سقف کاذب است.
  • لوله کشی با برگشت مستقیم: این سیستم یک لوله کشی ۵ لایه  خوب برای منازل و محیط های کوچک می باشد.
  • لوله کشی با برگشت معکوس: امروزه در اکثر ساختمان های شهری با متراژ متوسط این سیستم رایج است.
  • به دلیل عدم رسوب گرفتن لوله ها و تولید گرمایش مطلوب و مزایای زیاد سیستم لوله کشی کف گرمایش با لوله های ۵ لایه ایزی پایپ، این نوع لوله کشی پکیج دیواری نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد،

 

در زیر تصویری از این نوع لوله کشی را مشاهده می کنید.

لوله کشی پکیج
لوله کشی پکیج

 

نحوه لوله کشی پکیج دیواری در قیمت آن موثر است که به زودی مطلب و آموز آماده و بارگذاری میشود

نصب کردن پکیج و رادیاتورها در مکان مناسب و انتخاب مسیر صحیح در لوله کشی پکیج دیواری علاوه بر کمک به بهبود گرمایش محیط، باعث سهولت دسترسی به لوله ها، برای انجام عملیات هواگیری و تعمیرات لازم در صورت بروز مشکل می شود.

اگر در نحوه لوله کشی پکیج دیواری خطایی رخ دهد یا از لوله های نامناسب استفاده شود علاوه بر نازیبا شدن محیط، کار اصلی پکیج که همان تولید آب و هوای گرم است دچار مشکل می شود، پس صبوری، دقت، مهارت و تجربه از اصلی ترین ملاک ها در انجام لوله کشی پکیج دیواری هستند.

در این قسمت نمونه هایی از لوله کشی هایی که توسط تکنسین های تیم تاسیسات ۲۴ساعته انجام شده است را مشاهده می کنید.

برای تکمیل اطلاعات خود در زمینه انواع لوله کشی پکیج و انتخاب لوله مناسب به لینک لوله کشی پکیج مراجعه کنید.

یکی از خدمات گروه تاسیسات ۲۴ ساعته، لوله کشی پکیج و رادیاتور شوفاژ می باشد. در این نوع لوله کشی اولویت همکاران ما غیر از سرعت انجام، بر کیفیت کار، انتقال بهینه ی حرارت و زیبایی کار می باشد. (تصاویر یکی از نمونه کارهای انجام شده)

اگر نیاز به خدمات ما در زمینه لوله کشی پکیج دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت بازدید رایگان انجام پذیرد و در تمام مدت، پروژه تحت نظارت مستقیم کارشناس فنی در مجموعه ما می باشد که شما با این کارشناس تا انتهای پروژه در ارتباط مستقیم هستید.

 

1 Comment

حسین ابراهیم زاده

سلام لیست قیمت تمام محصولات رو میخواستم ایمیل کنین

Reply

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *